Veelgestelde vragen

Waarmee kunnen we je helpen?

Moet ik verzendkosten betalen?

Bestellingen boven de 70,- euro worden gratis verzonden

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Betalen gaat bij ons heel eenvoudig en veilig. Zo kun je tijdens het afrekenen kiezen voor iDeal, Bancontact, Sofort of Creditcard.  iDeal betalingen worden afgehandeld door Mollie, onze betalingspartner die ervoor zorgt dat jouw betaling veilig verwerkt wordt.

Wat zijn jullie levertijden?

Wanneer wij het bedrag van uw bestelling hebben ontvangen, zullen wij uw pakket zo snel mogelijk versturen via PostNL-standaard. Wij doen er alles aan om binnen 24 uur (op werkdagen) de bestelling te versturen na ontvangst van betaling. Wanneer een product niet op voorraad is, zal dit duidelijk op de website vermeld staan.

Wanneer we de bestelling hebben verstuurd ligt de verantwoordelijkheid voor de aflevertijd bij PostNL. In vrijwel alle gevallen leveren zij binnen 24 uur maar het kan incidenteel voorkomen dat hier vertraging optreed waardoor PostNL de bestelling later aflevert. U gaat hiermee akkoord wanneer u besteld, wij zijn niet aansprakelijk voor vertragingen.

Ontvang ik een factuur voor mijn aankoop?

Jouw bestelling gaat altijd gepaard met een factuur. Als je vragen hebt over jouw aankoop, kun je ons altijd bellen. 0548 515 725